Přeskočit navigaci

Nepřehlédněte

Nově zahajujeme zasílání naší kosmetiky na SLOVENSKO! Více informací v dodacích podmínkách.

Doporučujeme

Pumpička MATRIX 1000ml

Pumpička MATRIX 1000ml

Dávkovač pro výhodná balení šapmonů a péčí MATRIX 1000 ml. ... Cena: 59 Kč s DPH


Matrix Repair Conditioner

Matrix Repair Conditioner

Repair regenerační péče. ... Cena: 200 Kč s DPH


Novinky

Lovien Essential Keratin Biotissulare

Lovien Essential Keratin Biotissulare

Keratinový systém pro komplexní rekonstrukci vlasové struktury a regeneraci poškozených vlasů.Cena: 1 089 Kč s DPH


Orofluido Shampoo

Orofluido Shampoo

Orofluido šamponCena: 253 Kč s DPH


Reklama

Kadeřnický a kosmetický Salon Biolage
Ploty a pletivo
Rybářské potřeby e-shop, vše pro Vaše rybaření
Průmyslové ploty, pletivo a oplocení
Hotel Singer, ubytování Jeseníky
Apartmán Ivona - ubytování v Chorvatsku

Reklamace zboží

Postup při reklamaci zboží

  • Kupující je v případě reklamace povinen o tom písemně (e-mailem) informovat prodávajícího. V takovém oznámení prosím co nejpodrobněji popište důvod reklamace. My vás pak do tří pracovních dnů budeme informovat o dalším postupu ve vyřizování reklamace. V ostatním se reklamace řídí platnými zákony, zejména pak Zákonem na ochranu spotřebitele.
  • Prodávající poskytuje na prodávané zboží záruku dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listu. Není-li v on-line katalogu uvedeno u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty 2 roky. Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu.
  • Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami (úder blesku nebo jiný atmosferický výboj, oheň, voda) nebo působením jiných nestandardních jevů (např. přepětí v rozvodné nebo telefonní síti). Záruku nelze uplatnit na výrobky s odstraněnou pečetí výrobce, případně na zboží mechanicky poškozené. Prodávající může odmítnout reklamaci zboží v případě zřetelné manipulace se záručním listem (přepisování apod.)
  • Dopravu na místo uplatnění reklamace hradí zákazník. V případě oprávněné reklamace dopraví prodávající opravené zboží k zákazníkovi na vlastní náklady přepravní službou nebo poštou. K reklamovanému zboží je nutno přiložit záruční list, kopii dokladu o nákupu (faktura) a podrobný popis závady. Nevyskytuje-li se závada trvale, je nutno jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být zabaleno v originálním obalu a musí být kompletní, tj. včetně všech manuálů, příslušenství apod.
  • Prodávající se zavazuje odstranit vadu zboží, které je předmětem oprávněné a správně uplatněné reklamace jeho výměnou, opravou nebo vrácením zaplacené kupní ceny. O způsobu řešení reklamace rozhoduje výhradně prodávající.

Doporučte přátelům | | ↑Nahoru